THL Řepeč - 4.8.2012

06.08.2012 19:46

Do Řepče jsme vyjeli opět s ,,menší´´ změnou v sestavě. Já jsem se představil opět na koši. Jedna z mých doplňkových disciplín v požárním útoku :D A že jsem si dnes zaběhal. Vypůjčený Lukáš na rozdělovači z Kamenice nad Lipou, který s námi již zaběhnul celý minulý víkend byl brán jako součást týmu a na levém proudu pro závod do Řepče si svojí premiéru odbyl Honza ze Všechlap.

Náš stánek postaven samozřejmě vedle ,, šapitó ´´ borců z Jankova. Z okresu Benešov se na soutěž přijeli podívat ještě kluci ze Střezimíře. Do Řepče se sjelo celkem 32. týmů a po neustálém přehazování startovní pořadí jsme nakonec zvolili číslo 20. Měli jsme tedy dostatek času než-li na nás přijde řada a tak jsem si po nabídce od Pikovu šel zaběhnout rozdělovač a tím začal řepečský trojboj. Rozdělovač za Pikov dotáhnut se srdíčkem na místo, ale s tvrdým dopadem na zem. Poté jsme čekali jak se předvedou naši sousedé z Jankova. Bezchybný útok a čas 17,01 nedával přílišné šance ostaním soupeřům na jeho překonání. Za chvilku přišla řada na nás. Základna klapla bezvadně a vše vypadalo suprově rozběhlé, než zazněl omezovač otáček na mašině a nenabrání vody. Vzadu jsme se cítili oba provinile, ale doposud nevíme kde byla chyba ! Po shlédnutí videa z toho moudrý nejsem. Prostě špatná práce v kádi. Každopádně 2 rychlíky jsme ve předu moc nevyužili a výsledný čas 18,99 ( PP 18,62 ) byl pro nás veliké zklamání. Po odběhnutí všech družstev jsme měli trochu kliku z konečného 6.místa kdy se opravdu ostaním týmům moc nedařilo a rozdalo se hodně ,, NĚKDY PŘÍŠTĚ ´´. Kluci z Jankova tedy brali vítězství a my se štěstím nějaké ty bodíky do průběžného pořadí.

Následovaly rozstřely na 2B do kterého postupovalo 6 týmů a my šli na řadu jako první. Než-li však přišly na řadu útoky, tak jsme stačili ještě svolat prezentaci a prodejní kauzu na náš košíček a zadat výrobu :D Zpátky ale k útokům. Náš béčkař odjel zpátky na Sázavafest ihned po základním kole ( nechápu, protože Tomáš Klus hrál až od 23.00 ) a museli jsme tedy řešit další zastoupení tentokrát na béčkách Martinem z Jankova, který přijel jako divák povzbuzovat. Ani jsem nečekal, že takhle dotyčného potěším a další premiéra v chářovském dresu. Výsledný čas 16,23 ( PP 15,41 ). Říká se, že to nejlepší přichází nakonec, ale to jsem v případě mé pomoci na postu pravého proudaře za Jankov nemohl zaručit. Nakonec si však Jankov časem 15,22 došel pro vítězství i v rozstřelu a tím jsem si splnil ,, Řepečský trojboj ´´ ve 4 útokách :D

Jsem rád za hasičský kolektiv, který kolem sebe mám a hlavně chci poděkovat Lukášovi, Honzovi a Martinovi za příkladnou pomoc. Je tam cítit to hasičské srdíčko.

 

Zde naše video ze zákl. kola www.youtube.com/watch?v=b-jn_j_Z7eo&feature=g-user-u

a rozstřel na 2B www.youtube.com/watch?v=i-hpTV5TMxs&feature=g-all-u

 

Milan Pádivý